|
|
Born to Lead
- Group:
- Generale Dragoni Neri
- Posts:
- 3,875
- Location:
- Torino / Palermo
- Status:
| |
| Allora provo a far chiarezza sulla Synergy ( per quello che ho capito dalle info recuperate). SYNERGY del LODAUT Le Synergy del Lodaut sono attivabili dalle armi equipaggiate, quindi se avete due armi, primaria e secondaria con la stessa Synergy otterrete il bonus ecco la lista:
Synergy: Hard-Boiled [2] +2% refresh self-revive on a kill
Synergy: Machinist [2] Take 5% less damage while reloading
Synergy: Nano-Executioner [2] +5% nano-effect chance on a kill
Synergy: Nano-Mastery [2] +5% nano-effect chance on a critical hit
Synergy: Outlaw [2] +5% damage from last shot in clip
Synergy: Sawbones [2] Fully reload weapons after reviving another player
Synergy: Survivalist CONFIRMED [2] +2% damage to targets with full health and shields
Synergy: Veteran [2] +10% rate-of-fire after a full reload
Synergy: Wrecker [2] +10% DMG to vehicles
Quindi come esempio: Se abbiamo nel Lodaut due armi [2] Machinist, avremo una riduzione del 5% del danno che riceviamo mentre ricarichiamo l'arma.
SYNERGY dei MODS Le Synergy dei Mods, invece sono attivabili nelle armi aggiungendo accessori di una stessa tipologia, ogni Mods è caratterizzato da un numerino compreso tra le parentesi [ ] , ci sono 4 mods per tipo. Lista delle Synergy confermate ( credo ne esistano molte altre, per ora andiamo sul sicuro ):
Synergy: Assassin [1]: +2% Crit Mult [2]: +4% Crit Mult [3]: +5% DMG on next shot after critical kill (Expires after 10 sec) [4]: +10% DMG on next shot after critical kill (Expires after 10 sec)
Synergy: Brutal [1] +5% Melee DMG [2] +10% Melee DMG [3] +5% Reload on Melee Kill [4] +10% Reload on Melee Kill
Synergy: Cannoneer [1] +3% Fire Rate [2] +6% Fire Rate [3] +10% nano-effect chance for 2 sec after full reload [4] +20% nano-effect chance for 2 sec after full reload
Synergy: EGO Precision VBI Mod Cache / Shondu's Consulate (fast travel) [1] +10% Accuracy [2] +20% Accuracy [3] +3% active EGO ability duration on critical kill [4] +6% active EGO ability duration on critical kill
Synergy: Grenadier [1] -10% Recoil [2] -20% Recoil [3] +5% grenade refresh on kill [4] +10% grenade refresh on kill
Synergy: Prepared Top-Notch Toolworks Mod Cache / Top-Notch Toolworks (fast travel) [1] 1% ammo regen/10 sec [2] 2% ammo regen/10 sec [3] +5% DMG on next shot after melee kill (expires after 10 sec) [4] +10% DMG on next shot after melee kill (expires after 10 sec)
Synergy: Quartermaster [1] +5% Reload [2] +10% Reload [3] +50% Reload on self-revive [4] +100% Reload on self-revive
Synergy: Rolling Thunder [1] +5% Mag [2] +10% Mag [3] +10% Hip Accuracy [4] +20% Hip Accuracy
Synergy: Run-n-Gun [1] +5% Movement Accuracy [2] +10% Movement Accuracy [3] +10% Accuracy and -10% Recoil at low health [4] +20% Accuracy and -20% Recoil at low health
Synergy: Scavenger Soleptor Enterprises Mod Cache / The Crater (fast travel) [1] +1% item drop chance [2] +2% item drop chance [3] +10% nano-effect chance against out-of-combat targets [4] +20% nano-effect chance against out-of-combat targets
Synergy: Stalker [1] +5% Range [2] +10% Range [3] +5% EGO ability refresh on critical kill [4] +10% EGO ability refresh on critical kill Ps In alcuni sono segnati i fast travel per raggiungere i Vendor.
Dovremmo aver risolto l'arcano delle Synergy, se qualcuno ne scopre di nuovi o localizza i Vendor segnateli così aggiorniamo la lista.
Pss Cerchiamo di non andare OT in queste sezioni, altrimenti poi diventa un casino leggere la lista Grazie e Buon Game
|
| |